Пошуковий запит: (<.>A=Одарчук К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Одарчук К. М. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності старшокласників у процесі вивчення фізики на рівні стандарту [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_35
|
2. |
Одарчук К. М. Оцінювання ефективності методики розвитку пізнавальної активності старшокласників у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 14. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_14_9
|
3. |
Одарчук К. М. Розвиток пізнавальної активності старшокласників під час вивчення фізики як психологічна проблема [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_34 Проведено теоретико-методичне й експериментальне дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності учнів старшої школи до вивчення фізики на рівні стандарту. Вивчення фізики на рівні стандарту та розвиток пізнавальної активності учнів у процесі вивчення доцільно здійснювати на основі запропонованої структурно-функціональної моделі, основними складовими якої є три блоки: методологічно-цільовий (методологічні підходи та принципи навчання, мета і завдання розвитку пізнавальної активності учнів), процесуально-змістовий (педагогічні умови, які сприяють розвитку пізнавальної активності учнів, педагогічний інструментарій, види навчально-пізнавальної активності учнів, у процесі здійснення яких передбачається розвивати пізнавальну активність учнів, а також програмні вимоги, до вивчення фізики на рівні стандарту) і результативно-оцінювальний (структура пізнавальної активності, критерії розвитку, рівні та моніторинг сформованості пізнавальної активності учнів). Для перевірки ефективності запропонованої методики проведено педагогічний експеримент. Результати експериментальної перевірки підтверджують ефективність методики вивчення фізики на рівні стандарту, в основу якої покладено структурно-функціональну модель розвитку пізнавальної активності учнів старшої школи.
|
4. |
Одарчук К. М. Активізація пізнавальної діяльності та пізнавальної самостійності в процесі науково-дослідної роботи учнів з фізики [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_22
|
5. |
Одарчук К. М. Розвиток академічної автономії навчального закладу [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук, К. З. Кутателадзе // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 46. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2017_46_21
|
6. |
Паращенко Л. І. Специфіка економічних механізмів управління освітою [Електронний ресурс] / Л. І. Паращенко, К. М. Одарчук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2019. - Вип. 1. - С. 8-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2019_1_3
|
7. |
Паращенко Л. І. Освітня послуга як "організаційна молекула" механізмів управління освітою [Електронний ресурс] / Л. І. Паращенко, К. М. Одарчук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2019. - Вип. 2. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2019_2_5
|
8. |
Гребень С. Є. Стан та перспективи розвитку ІТ-аудиту в Україні [Електронний ресурс] / С. Є. Гребень, І. П. Мігус, К. М. Одарчук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2020. - Вип. 2. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2020_2_8
|