Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Одарчук К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Одарчук К. М. 
Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності старшокласників у процесі вивчення фізики на рівні стандарту [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.464 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Одарчук К. М. 
Оцінювання ефективності методики розвитку пізнавальної активності старшокласників у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 14. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_14_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 778.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Одарчук К. М. 
Розвиток пізнавальної активності старшокласників під час вивчення фізики як психологічна проблема [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_34
Проведено теоретико-методичне й експериментальне дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності учнів старшої школи до вивчення фізики на рівні стандарту. Вивчення фізики на рівні стандарту та розвиток пізнавальної активності учнів у процесі вивчення доцільно здійснювати на основі запропонованої структурно-функціональної моделі, основними складовими якої є три блоки: методологічно-цільовий (методологічні підходи та принципи навчання, мета і завдання розвитку пізнавальної активності учнів), процесуально-змістовий (педагогічні умови, які сприяють розвитку пізнавальної активності учнів, педагогічний інструментарій, види навчально-пізнавальної активності учнів, у процесі здійснення яких передбачається розвивати пізнавальну активність учнів, а також програмні вимоги, до вивчення фізики на рівні стандарту) і результативно-оцінювальний (структура пізнавальної активності, критерії розвитку, рівні та моніторинг сформованості пізнавальної активності учнів). Для перевірки ефективності запропонованої методики проведено педагогічний експеримент. Результати експериментальної перевірки підтверджують ефективність методики вивчення фізики на рівні стандарту, в основу якої покладено структурно-функціональну модель розвитку пізнавальної активності учнів старшої школи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 628.434 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Одарчук К. М. 
Активізація пізнавальної діяльності та пізнавальної самостійності в процесі науково-дослідної роботи учнів з фізики [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Одарчук К. М. 
Розвиток академічної автономії навчального закладу [Електронний ресурс] / К. М. Одарчук, К. З. Кутателадзе // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 46. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2017_46_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.025 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Паращенко Л. І. 
Специфіка економічних механізмів управління освітою [Електронний ресурс] / Л. І. Паращенко, К. М. Одарчук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2019. - Вип. 1. - С. 8-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2019_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 673.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Паращенко Л. І. 
Освітня послуга як "організаційна молекула" механізмів управління освітою [Електронний ресурс] / Л. І. Паращенко, К. М. Одарчук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2019. - Вип. 2. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2019_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 692.272 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гребень С. Є. 
Стан та перспективи розвитку ІТ-аудиту в Україні [Електронний ресурс] / С. Є. Гребень, І. П. Мігус, К. М. Одарчук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2020. - Вип. 2. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2020_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 679.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського